PRIHLÁSIŤ SA

Ako MiniCRM pomôže riaditeľom?

Preberte kontrolu vo Vašej spoločnosti a efektívne zadávajte úlohy pre svojich zamestnancov.

  Konzultácia Vyskúšajte zadarmo  

Väčšie príjmy. Rýchlo.

Opätovný predaj

Predajte zákazníkovi, ktorý si už predtým niečo kúpil.

Efektívne uzatváranie predajov

Môžete spravovať ponuky pomocou automatických emailov a úloh, ktoré priradíte kolegom.

Ďalší predaj

Presvedčte svojich zákazníkov o výhodách drahšieho alebo dodatočného produktu.

Čo se deje?

Skontrolujte efektivitu zamestnancov v reportoch: koľko majú zákazníkov, aké sú ich ratingy úšpešne uzavretých predajov a ako dlho im v priemere trvá predaj uzavrieť.


Bez zbytočných papierovačiek?

Ukladajte si všetky detaily v MiniCRM o tom čo, kedy a s kým ste hovorili. Priložte si dokumenty (napr.: ponuky, zmluvy) a archivujte dôležité emaily.

Tip: Prístup do MiniCRM je možný z Vášho tabletu alebo smartphonu.


Usporiadané dotazy?

Zbierajte záujemcov automaticky z Vašich webových stránok. MiniCRM ich organizuje a pripomína kolegom nové úlohy.

Tip: Správa Vášho helpdesku v MiniCRM na monitorovanie spokojnosti zákazníkov.


Čo práve robia zamestnanci?

Prihláste sa do MiniCRM, aby ste podľa úloh videli na ktorých projektoch Vaši zamestnanci práve pracujú.

Tip: Filtrácia kariet podľa zamestnancov pre zobrazenie zákazníkov a úloh, ktoré im patria.


Kedy bude ďalší míting?

Pridajte úlohám deadline a pridávajte ich do histórie tým, že ich uzavriete. Týmto spôsobom môžete riadiť svoj čas efektívne. Neskôr budete presne vedieť o čom ste hovorili so svojimi zákazníkmi.

Tip: Synchronizujte MiniCRM s Vašou obľúbenou aplikáciou kalendára v telefóne, takže Vám bude pripomínať Vaše nasledujúce úlohy.


Kolega odišiel zo spoločnosti?

V MiniCRM môžete zbierať všetky kontaktné údaje a históriu o svojich zákazníkoch. Týmto spôsobom môže nový kolega pokračovať tam, kde predchádzajúci skončil.


Pomalý nárast príjmov?

Skontrolujte v reportoch koľko času Vaši obchodní zástupcovia strávili jednaním so záujemcami, ktorí sa nestanú zákazníkmi.

Tip: V statusoch môžete vidieť, koľko potenciálnych záujemcov má v súčasnej dobe Vaša spoločnosť.


Prečo MiniCRM?

Ako generálny riaditeľ budete čeliť mnohým výzvam. Vaše úlohy budú zložitejšie, pretože spoločnosť a počet zamestnancov neustále rastie. MiniCRM pripomína Vašim kolegom dôležité úlohy, pomôže Vám vytvoriť poriadok vo Vašej spoločnosti.

Zbavte sa stohov papierov a tabuliek: presuňte svoju spoločnosť do štandardizovaného systému, v ktorom môžu zamestnanci pracovať bez problémov. Pozrite sa, na čom presne Vaši zamestnanci pracujú a s akými výsledkami. Priraďte kolegom úlohy na dokončenie, takže Vy sa môžete sústrediť na naozaj dôležité veci.

Ako MiniCRM pomôže manažérom? »