PRIHLÁSIŤ SA

Automatizácia predaja na profesionálnej úrovni

Spravujte svojich zákazníkov. Zvýšte svoj príjem a efektivitu predaja.

  Konzultácia Vyskúšajte zadarmo  

Zákazníci a úlohy

Všetci zákazníci v jednom systéme - k dispozícii kedykoľvek a kdekoľvek. Vždy aktuálny systém s kompletnou históriou zákazníka.


Automaticky organizovaní

Riadením úloh sa záujemcovia a zákazníci automaticky posúvajú v predajnom reťazci.

Notifikácie Vám pomôžu zapamätať si, čo sa má robiť a zabezpečia, že sa nikdy nezabudne na významných zákazníkov.


Kompletná história zákazníka

Ďalšia činnosť, už dokončené úlohy, poznámky, modifikácie karty, emaily a priložené dokumenty sú usporiadané v chronologickom poradí. Synchronizujte svoje úlohy s Vaším Google Kalendárom a smartphonom.


Nastavitelné karty

Každú informáciu, ktorá je pre Vás dôležitá, uchovávajte v MiniCRM. Nepotrebujete programátora, aby prispôsobil systém Vašim potrebám.

Vytvorte filtre založené na údajoch zákazníka, aby ste mohli zasielať emailové a SMS správy podľa špecifikovaných zoznamov, alebo si môžete nahrať zákaznícke dáta do Google Spreadsheets pre hlbšiu analýzu.


Webové formuláre

Záujemcovia sa pridávajú do MiniCRM priamo z Vášho webu. Obdržíte o tom emailom oznámenie a potom môžete začať automatizácie (naučíte systém vykonávať niektoré procesy za Vás). Žiadni ďalší zabudnutí záujemcovia.

Pomocou integrácie s Google Analytics uvidíte, ktoré kampane generujú viac zákazníkov.


Automatizované procesy

Nastavte si automatizácie pre automatické zasielanie SMS a emailových správ, alebo zadávajte úlohy svojim kolegom automaticky, pomocou šablón.

Ak zákazník uviazol v procese predaja, obchodný zástupca, ktorý je za neho zodpovedný, dostane oznámenie prostredníctvom emailu.


Funkčné reporty

Nie je to len o číslach a zoznamoch. Pomocou reportov je jednoduché analyzovať predajné výkony a definovať opatrenia na zvýšenie efektivity.

Ku každému projektu patrí osoba, ktorá je zaň zodpovedná. Skontrolujte ratingy uzatvárania projektov podľa predajcov. Uvidíte reporty podľa krokov predajného procesu (kde sa zákazník zasekol), o kľúčových zákazníkoch alebo kampane generujúce najväčšie príjmy.

Automatizácia marketingu »