PRIHLÁSIŤ SA

Ako MiniCRM pomôže obchodníkom?

Predávajte rýchlejšie. Predávajte rozumnejšie. Predávajte viacej.

  Konzultácia Vyskúšajte zadarmo  

Uzavierajte ponuky efektívne: automatizované priebehy s MiniCRM.


Jednoduché automatizácie úloh?

Vytvorte si pre seba úlohy - aj niekoľko mesiacov vopred. Ak potom máte stretnutie napríklad za 6 mesiacov, budete presne vedieť, na čom ste sa predtým dohodli.

Tip: Priraďte tieto úlohy kolegom, aby Vám mohli pomôcť so zákazníkmi.


Ako seriózny je Váš záujemca?

MiniCRM automaticky triedi a kvalifikuje Vašich potenciálnych záujemcov takže viete, kto potrebuje Vašu dôraznú pozornosť, kto sa s najväčšou pravdepodobnosťou stane zákazníkom.

Tip: Zhromažďujte údaje v MiniCRM o tom, s akým typom záujemcov jednáte, či už urobili nákup a ak áno, tak čo kúpili.


Viac úspešných konverzií?

Zbierajte soft informácie o Vašich záujemcoch v MiniCRM. Pokiaľ má Váš záujemca pocit, že je VIP, máte väčšiu pravdepodobnosť, že si kúpi práve od Vás.


Efektívna komunikácia?

Údaje o svojich zákazníkoch uchovávajte v MiniCRM. Vaši kolegovia ich budú vidieť v reálnom čase; týmto spôsobom si môže každý vyhľadať napríklad telefónne číslo zákazníka.

Tip: Zadávajte zákaznícke dáta do MiniCRM pomocou smartphonu alebo tabletu aj keď ste na cestách, takže nebudete strácať žiadne dôležité informácie.


Nahrádzate svojho kolegu?

Filtrujte karty kolegu, ktorého budete musieť nahradiť, aby ste videli jeho úlohy pre daný deň. Týmto spôsobom budete presne vedieť čo máte robiť a budete schopný pomôcť akémukoľvek zákazníkovi, ktorý Vám nečakane zavolá.


Príliš veľa opakujúcich sa úloh?

Používajte automatizácie. Posielajte automatické pripomenutie budúceho stretnutia svojim partnerom, pripomienky o platbe svojim zákazníkom alebo užitočné tipy svojim zamestnancom ako konvertovať svojich záujemcov na zákazníkov.


Je potrebné napísať veľa reportov?

Skontrolujte efektivitu práce v reálnom čase v jednom z reportov MiniCRM.


Prečo MiniCRM?

Ako obchodník je Vašou najdôležitejšou úlohou presvedčiť potenciálnych zákazníkov, že potrebujú Váš produkt. Vaša práca je veľmi dôležitá, pretože od nej závisia príjmy spoločnosti.

Zhromažďujte svojich záujemcov, aby ste vedeli, kto je perspektívny kupujúci a potrebuje Vašu dôraznú pozornosť. Skontrolujte, na čom ste sa spoločne poslednýkrát dohodli, čo si kúpil alebo aké produkty ho zaujímajú. Zašlite automatické pripomienky tým, ktorí nereagovali na Vašu ponuku; tým, čo ešte nezaplatili; alebo tým, čo potrebujú pomoc s rozhodnutím zakúpiť.

Ako MiniCRM pomôže marketingu? »