PRIHLÁSIŤ SA

Ako MiniCRM pomôže manažérom?

Dohliadajte na úlohy svojich predajcov a zvýšte príjmy s MiniCRM.

  Konzultácia Vyskúšajte zadarmo  

Riaďte svoj obchodný tím efektívne.


Chaotické spreadsheets?

Zbierajte dôležité dáta v MiniCRM. Týmto spôsobom si môžete vždy vyhľadať informácie na Vašom smartphone alebo tablete, keď ich budete potrebovať.

Tip: Importujte všetky existujúce dáta do MiniCRM z Excelu.


Potreba riadiť obchodný tím

Podľa reportov skontrolujte, koľko času trávia Vaši kolegovia na zasadnutiach a koľko z príjmu generujú. Reporty sú neustále aktualizované, takže môžete konať okamžite.

Tip: Filtrujte karty podľa určitého kolegu, aby ste videli, s ktorými zákazníkmi aktuálne pracuje.


Efektívne priebehy ponúk?

Nastavte pre obchodných zástupcov automatické pripomienky, aby kontaktovali zákazníkov v prípade, ak nebudú odpovedať na ponuky.

Tip: Nastavte si pre seba úlohy, aby ste mohli skontrolovať zákazníkov, ktorí uviazli v procese predaja.


Opakujúce se úlohy?

Vytvorte šablóny pre emaily, ktoré musíte rozposielať opakovane. Môžete napríklad posielať automatické upozornenie partnerom s ktorými máte ďalší deň stretnutie.


Obchodný zástupca sa chystá odísť?

Zhromažďuje všetky kontaktné údaje a históriu o svojich zákazníkoch v MiniCRM. Týmto spôsobom môže nový kolega pokračovať tam, kde predchádzajúci skončil.


Stratili sa dotazy?

Zbierajte záujemcov automaticky z Vašich webových stránok. MiniCRM automaticky organizuje záujemcov a pripomína kolegom ich nové úlohy.


Prečo MiniCRM?

Ako manažér ste zodpovedný za dosahovanie výsledkov a ich prezentáciu vedeniu. Váš predajný tím preto potrebuje pracovať efektívne.

S MiniCRM budete vždy vedieť na čom pracuje Váš predajný tím, koľko času trávia na stretnutiach a koľko príjmov generujú. Uistite sa, či Vaši obchodní zástupcovia nezabudli na žiadnych záujemcov, či dodržiavajú svoje termíny a robia na ponukách.

Ako MiniCRM pomáha obchodníkom? »