PRIHLÁSIŤ SA

Helpdesk modul

Presmerovanie svojej centrálnej emailovej adresy do CRM pre zachovanie kvality riadenia zákazníkov.

  Konzultácia Vyskúšajte zadarmo  

Všetko o riadení zákazníkov


Spravovanie záznamov

Správa predaja a helpdesku v jednom systéme, aby mali Vaši kolegovia prístup k údajom, ktoré potrebujú pre prácu.

Záznamy spracovávané v MiniCRM nebudú zabudnuté a vždy môžete sledovať ako proces prebieha, aj keď trvá dlhšie vyriešiť prípad.


Multi-channel helpdesk

Nechajte svojich zákazníkov predložiť svoje problémy a otázky prostredníctvom kanálu, ktorý uprednostňujú. Presmerujte centrálnu emailovú adresu (napr.: info@ alebo predaj@), vložte na svoj web formulár alebo integrujte helpdesk s Vašim vlastným systémom.

Vždy dostanete upozornenie o nových záznamoch, takže môžete nastaviť automatizácie a pomocou nich sa budú automaticky priraďovať úlohy.


Meranie spokojnosti zákazníkov

Budete monitorovať ako zákazníci hodnotia prácu Vášho helpdesku. Zbierajte automaticky spätnú väzbu. Dostupnosť Vášho helpdesku zistíte v prehľadných reportoch (SLA).

Ako MiniCRM pomáha riaditeľom? »